- At Home Curaçao Makelaars

Vastgoedmarketing

Vastgoedmarketing

Om de verkoop van uw vastgoed te bespoedigen maken wij actief gebruik van de beschikbare on- en offline marketingtechnieken waarbij uw gewenste doelgroep zowel actief en passief benaderd zal worden.

Indien u verwacht dat uw doelgroep zich op Curaçao bevindt adviseren wij de social-media gigant Facebook in te zetten. Naast een de opzet van een bedrijfspagina kan middels Facebook Ads zeer gericht de gewenste doelgroep bereikt worden. Ook kan deze campagne middel een like/share actie op korte termijn het gewenste aantal “likes” realiseren. Uw doelgroep kan nauwkeurig bepaald worden waarbij het geslacht, leeftijd en locatie gekozen kan worden. Gaandeweg de campagne kan het verwachtte eindresultaat gemonitord en bijgesteld worden.

Middels een de grootste zoekmachine Google kan met een Adwords campagne m.b.v. goed gekozen zoekwoorden uw advertentie optimaal gevonden worden. Ieder zoek woord of combinatie van zoekwoorden zullen een bepaalde waarde toegekend worden, dit kan handmatig of automatisch bepaald worden.

Het dagelijks klik budget kan per campagne of advertentie ingesteld en gemaximeerd worden dit kan vanaf U$ 5,– per dag. Gedurende campagne zullen extra zoekwoorden toegevoegd of verwijderd dienen te worden en middels de resultaten bekeken worden of de advertentie op de juiste positie (bovenste 3 posities) is beland.

De Adwords campagne kan dagelijks aangepast, gestart of gestopt worden zodra uw vastgoed is verhuurd of verkocht.

Tevens zullen wij de moderne en meest gebruikte “social media” marketingtools inzetten om uw vastgoed onder de aandacht te brengen. Hierbij kunt u denken aan Pinterst, Linkedin, Twitter, Instagram, Google+.

Uw vastgoed middels een website of sales pagina promoten is een zeer gebruikelijk methode om informatie te communiceren en aan een community bouwen. Door slim om te gaan met “gratis” download technieken in ruil voor naam en email adres van de prospects blijkt interesse gemeten te kunnen worden en aan een up-to-date database gewerkt te kunnen worden.

Zodra uw vastgoed middels ons visualisatie pakket in beeld is gebracht worden deze beelden gebruikt in de marketing champagne. Inmiddels is YouTube de 2e grootste zoekmachine geworden en is YouTube marketing een vak geworden. Uw vastgoed zal met een (drone) video, 360° virtual tour optimaal gevonden worden en goed bekeken worden, video is een zeer krachtig middel doordat bewegende beelden een een bijzondere aantrekkingskracht bezitten. Middels “click baite” (een link naar een video op YouTube die nieuwsgierigheid opwekt, vaak overdreven is en meestal controversieel, zodat er zoveel mogelijk kijker hierop zullen klikken) zullen kijkers getrokken worden.

Direct email is tevens een zeer krachtig medium om uw doelgroep direct te bereiken. In ons CRM pakket hebben we in de afgelopen 5 jaar een zeer uitgebreid bestand van potentiele kopers/huurders opgebouwd (propects) welke middel een opt-in methode toestemming hebben verleend hen te per email te informeren op basis van gekozen categorieën zoals koop-huur-investeringen-vakantieverhuur.

Off-line marketing is tevens een krachtig middel om uw vastgoed binnen het lokale netwerk onder de aandacht te brengen. Hierbij kunt u denken aan een makelaarsbord, projectbord of reclame-uiting. De effectiviteit hangt sterk af van de locatie waar uw vastgoed gelegen is. Ook kan middels buitenreclame (billboards, lichtmastreclame, video walls) tegen relatief lage kosten naar uw vastgoed verwezen worden.

Print zoals advertorials en advertenties in vakbladen en kranten is een zeer gebruikelijke methode een grote doelgroep te benaderen.

Wij zullen uw vastgoed binnen ons verkoop team uitvoerig bespreken zodat onze agenten hun netwerk kunnen benaderen. Wij informeren tevens onze samenwerkende makelaars om zodoende met een “gedeelde” listing.

Om optimaal uw vastgoed onder de aandacht te brengen zal een mix van de diverse marketingmogelijkheden gebruikt moeten worden. Vaak is het budget niet toereikend de volledige mix uit te voeren en zullen keuzes gemaakt moeten worden.

Indien wij u een advies mogen geven zou u de volgende opties kunnen overwegen:

Reclamebord, projectbord op de locatie (verricht)

  1. Advertentie op website met Home page / Categorie page vermelding (800 bezoekers van onze website per dag)
  2. Facebook pagina opzetten
  3. Direct email campagne (doelgroep investeerder)
  4. Facebook Ads campagne
  5. Google Adwords
  6. Drone Video / digitale fly trough
  7. You tube marketing
  8. Curacoa Real Estate App
  9. Landingspagina / sales pagina

Download hier de prijslijst per item en wij zullen een totaal bedrag voor uw bepalen gebruikmakend van een combinatie korting.

 

 

 

Bereken uw hypotheek voor "Vastgoedmarketing"
Hypotheek berekening NL

Bereken hypotheek

Ang. 
%
 jaar

Berekening emailen

 
Ontvang een berekening van uw maandlasten en advies van onze hypotheekadviseur.

Hypotheek aanbieders

Nieuwsbrief

Ontvang de nieuwste listings per email